Otsikkoon viitaten: ja vitut. Omalla kohdallani pidän tällä hetkellä suurimpana virheenäni sitä, että ikinä kerroinkaan tästä sille koulupsykologille josta asia meni myös terveydenhoitajalle. En ihan oikeasti JAKSA käydä joka päivä vaa'alla! En edes halua itsekään aina nähdä sitä lukua minkä vaaka näyttää. Yhdessä päivässä on kadonnut 700 g ja se näköjään on todella järkyttävää terveydenhoitajan mielestä - ja paskat! Normaalia tuo on niilläkin ihmisillä jotka ensin syövät päivällä ja käyvät sitten illalla paskalla.
Anteeksi, olen todella pahalla päällä. Pistivät jopa labraan ottamaan verikokeita ettei veren kalsiumarvot ole liian alhaalla tai vastaavia. No eipä ole, tiesin sen itsekin koska mielestäni olen fyysisesti ihan terve, vika on päässä! Ihan turhaa neulakammoista jouduttiin tökkäämään sormeen.
Ja nytten vielä suunnitellaan lähetteen tekoa johonkin ruokaterapeutille yms. Ei, ei ja vielä kerran ei! Miksei noi ymmärrä etten halua tuota.Hokevat vain tuota sairasta lausetta "Tämä on sinun parhaaksesi, sinuahan tässä ajatellaan". No ajatellaan juu, jos oikeasti ajattelisivat niin tekisivät kuten tahdon ja jättäisivät rauhaan.
Mulla ei ole hajuakaan miten noista pääsee enään eroon, aina vaan antavat käyntien jälkeen uuden ajan että tuleppas tuossa viikon päästä niin katsotaan uudelleen. Tänään aloitin jo viekkaan suunnitelmani: pidin hymyn koko ajan huulilla tapaamisen aikana, ja kerroin kuinka minulla on nyt tosi hyvä olla ja tuntuu että on semmoinen sosiaalinen nousukausi ja olen saanut uusia kavereita. Hihiiii. Tästä se lähtee!

(Anteeksi tämä angstiteksti :D)